Pobierz checklistę organizacji webinarów sprzedażowych,

aby za każdym razem mieć wszystko dopięte na ostatni guzik!

Organizacja szkoleń online na żywo to mnóstwo małych zadań. A do tego dochodzi przygotowanie oferty dla uczestników. Pobierz checklistę, aby mieć pewność, że nic ważnego Ci nie umknęło!

Dzięki tej checkliście nie będziesz przed ważnym webinarem zastanawiać się, czy na pewno wszystko jest gotowe!

4 fazy organizacji webinara sprzedażowego

Zebrałam dla Ciebie wszystko, co musisz zrobić, aby zorganizować udany webinar z podziałem na 4 główne etapy, które ułatwią Ci zaplanowanie pracy.

Lista zadań do wykonania w jednym miejscu

Na checkliście znajdziesz wszystko, co musi być wykonane, aby zaplanować przygotowanie każdego elementu lub zlecenie go odpowiedniej osobie.

Spokojna głowa, aby skupić się na webinarze

Pewność, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik pozwoli Ci skupić energię i myśli na poprowadzeniu świetnego szkolenia i zaprezentowaniu oferty.

Nie daj się zaskoczyć pożarom!

Webinar na żywo to wbrew pozorom dużo drobnych zadań, o których łatwo zapomnieć. Takie małe sprawy zostawione na ostatnią chwilę rosną do rangi pożaru!

Autorka checklisty

Magdalena Pawłowska

Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 200.000 pobrań).

Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.

Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.

Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.

Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

Pobierz bezpłatnie checklistę dochodowych webinarów, aby przygotowywać je profesjonalnie!

Już Prawie Masz Checklistę... 75%

Otrzymaj Natychmiastowy Dostęp
do checklisty organizacji
webianrów sprzedażowych